خدمت رسانی صادقانه و بدون تکلف به مردم، تکلیف مسئولان است

استاندار کرمان با بیان اینکه باید کار را بدون حاشیه انجام داد و مراقب بود در کارها حاشیه ایجاد نشود، گفت: بهانه ای برای خدمت نکردن به مردم وجود ندارد و خدمت رسانی صادقانه و بدون تکلف به مردم انتظار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ «محمدمهدی فداکار» صبح امروز پنجم شهریورماه در دیدار اعضای شورای قضائی استان کرمان با بیان اینکه گاهی عده ای تلاش دارند ما را دچار حاشیه کنند تا از کار اصلی باز بمانیم، تأکید کرد: باید کار را بدون حاشیه انجام داد و مراقب بود در کارها حاشیه ایجاد نشود.

 

استاندار کرمان با اشاره به اینکه هدف اصلی این است دچار حاشیه نشویم و کارمان را درست انجام دهیم، افزود: بهانه ای برای خدمت نکردن به مردم وجود ندارد و خدمت رسانی صادقانه و بدون تکلف به مردم انتظار است.

 

وی به این نکته اشاره کرد که شاید جایی کاری از دست ما برنیاید اما همراهی مسئولان با مردم بسیار مهم است، به لزوم همکاری و تعامل مسئولان سه قوه در سطح کشور تأکید کرد و گفت: خداروشکر قوه قضائیه در اجرای طرح اصلاح نظام یارانه ها از روز نخست پای کار بوده است.

 

فداکار به شرایط کشور در زمان آغاز فعالیت دولت سیزدهم هم گریزی زد و گفت: هرچند اجرای طرح اصلاح نظام یارانه ای کار خیلی سختی بود اما اکنون می بینیم بازار ثبات گرفته و فشاری که به بازار وارد شد، در حال تخلیه است.

 

حجت الاسلام «ابراهیم حمیدی» رئیس کل دادگستری کرمان هم با گرامیداشت هفته دولت با بیان اینکه با گذشت 41 سال از شهادت شهیدان رجائی و باهنر، همچنان این شهیدان الگوهای موفقی برای خدمتگزاران و مسئولان هستند، افزود: اگر امروز می خواهیم مشکلات کشور و مردم را حل کنیم باید این شهیدان را الگو قرار دهیم.

 

وی به ساده زیستی، جهاد و فعالیت شبانه روزی این دو بزرگمرد برای خدمت به مردم اشاره کرد و افزود: اگر دنبال الگوی موفقی برای خدمتگزاری به مردم هستیم، شهید رجائی یک الگوی بسیار مناسب برای همه خدمتگزاران است.

 

حجت الاسلام حمیدی با بیان اینکه شهیدرجائی و شهید باهنر در سال 60 امید را در دل مردم زنده کرد، افزود: در حال حاضر هم مشکلات کشور و مردم به ویژه مشکلات اقتصادی ایجاب می کند تلاش های مسئولان برای حل مشکلات مردم بیشتر شود.

 

 

کد خبر 1209646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha