توزیع ۱۴ مرحله ای گوشت در بین نیازمندان لرستانی

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان گفت: با مشارکت برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه(س) تاکنون ۱۴ مرحله گوشت قرمز بین نیازمندان لرستانی توزیع شده است.

« محمد ابدالی پور» در حاشیه مراسم توزیع گوشت درخرم آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: به مناسبت ماه محرم، طی دو مرحله و هر مرحله 1200 بسته گوشت گرم در بین نیازمندان استان لرستان توزیع شده است.

 

وی افزود: طرح توزیع گوشت قربانی طی چند سال اخیر، با حمایت های خیرین برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) قم طرح قربانی و توزیع گوشت در بین نیازمندان اجرایی می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان بیان کرد: در دومین مرحله توزیع گوشت قربانی طی ماه محرم،  تعداد یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز منجمد در بین نیازمندان استان لرستان توزیع می شود.

 

وی بیان کرد: گوشت گرم طبق لیست ثبت نامی کانون های فرهنگی هنری تحویل کانون ها شده و به دست نیازمندان رسانده می شود.

 

ابدالی پور بیان کرد: در قالب این کمک مؤمنانه گوشت های قربانی در قالب بسته های 1.5کیلویی  بین نیازمندان  و ایتام توزیع می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در این راستا کانون های فرهنگی هنری مساجد در هر محله بانک اطلاعاتی از ایتام و نیازمندان هر محله تهیه کرده اند.

 

ابدالی پور ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در کنار سایر نهادهای خودجوش مردمی از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لبیک گفتند و با جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه نقش خود را در این شرایط سخت ایفا کردند.

 

 وی خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با جذب مشارکت های مردمی و خیرین به صورت ماهانه و یا مناسبتی از ایتام و نیازمندان حمایت می کنند.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان با اشاره به طرح توزیع گوشت گرم در بین ایتام و نیازمندان، افزود: این طرح به همت ستاد استانی کانون های فرهنگی هنری مساجد و با همکاری موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا  اجرایی شده است.

 

ابدالی پور اظهار کرد: تاکنون 14 مرحله و هر مرحله 1200 بسته گوشت گرم بین نیازمندان استان لرستان توزیع شده است.

کد خبر 1209651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha