سامانه ارتباطات شورای نگهبان رونمایی شد

سخنگوی شورای نگهبان از سامانه ارتباطات این شورا رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، هادی طحان نظیف در حاشیه نشست خبری امروز شنبه 5 شهریور از سامانه ارتباطات شورای نگهبان رونمایی کرد.

 

وی ضمن معرفی این سامانه گفت: علاوه بر تلفن و ایمیل در این سامانه پاسخگوی سوالات و نظرات مردم هستیم و این سامانه پل ارتباطی بین مردم و نامزدهای انتخابات با شورای نگهبان است.

 

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه این سامانه گامی موثر در راستای تسهیل دسترسی، ثبت و ارایه شکایات، رسیدگی به شکایات و حذف برخی هزینه ها در امر انتخابات است، گفت: از مهمترین ارتباطات این سامانه ارتباطات شورای نگهبان، دریافت شکایات و مستندات دوطلبان انتخابات و همچنین دریافت گزارشات مردمی از تخلفات انتخاباتی (مردم ناظر) در زمان برگزاری انتخابات است.

 

وی تاکید کرد: این سامانه علاوه بر تسهیل ارتباط مردم و نامزدهای انتخاباتی با شورای نگهبان، موجب اقدام به موقع این شورا در مواردی است که نیاز به اقدام سریع دارد. از مهمترین مزایای این سامانه در ایام انتخابات این است که هنگام ارسال و ثبت شکایت هر یک از داوطلبان انتخاباتی علاوه بر سهولت متن شکایت و مستندات آن کد رهگیری صادر و جهت پی گیری در اختیار داوطلب مربوطه قرار می گیرد.

 

طحان نظیف تصریح کرد: راه اندازی این سامانه باعث صرفه جویی در برخی داوطلبان و هزینه های رفت و آمد، نیروی انسانی و هزینه های جانبی اخذ شکایت است و زحمت مراجعه حضوری داوطلبان انتخاباتی که از اقصی نقاط کشور به ستاد مرکزی اخذ شکایت که در تهران مستقر است را از میان می برد.

کد خبر 1209692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha