تصفیه خانه فاصلاب کازرون نمونه رخداد خوب در حوزه علوم و فناوری است

زلفی گل گفت: در استان فارس شاهد رخدادهای خوبی در حوزه علوم و فناوری هستیم و تصفیه خانه فاصلاب کازرون نمونه توجه به حوزه دانش و علوم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد زلفی گل»، امروز (شنبه 5 شهریور) در سفر خود به فارس و حضور در مراسم افتتاح تصفیه خانه فاصلاب شهرستان کازرون گفت: امروز توفیق حضور در شهر شهیدپرور کازرون را دارم و از استاندار فارس، امام جمعه و نماینده شهرستان کازرون تشکر می کنم که به حوزه دانش و علوم توجه ویژه دارند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: در استان فارس شاهد رخدادهای خوبی در حوزه علوم و فناوری هستیم و پروژه گسترده و اثربخش امروز منشا خیر برای کازرون خواهد بود.

وی اضافه کرد: هر جا علم و عقل عجین شود منشا برکات می شود و هدایت این آب موجب استفاده از آن در فضای سبز، صنایع، تولید و ...  می شود.

زلفی گل تاکید کرد: در بسیاری از کشورهای جهان از لجن پس از تصفیه خانه فاضلاب آب، بسیاری مواد ارزشمند از آن استخراج می شود که امیدواریم برای آن نیز در اینجا برنامه ریزی شود.

وی تصریح کرد: ارتباط بین دانشگاه و جامعه باید قوی تر شود زیرا هر کجا علمی تصمیم بگیریم نتایج خوبی حاصل خواهد شد.

خاطر نشان می شود، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت با حضور وزیر علوم و مسئولین استانی و شهرستانی پروژه بزرگ زیست محیطی تصفیه خانه فاضلاب شهر کازرون به ارزش سه هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

کد خبر 1209698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha