کمبود زیرساخت های فرهنگی در گیلان مشهود است

شفیعی ثابت با بیان اینکه کمبود زیرساخت‌های فرهنگی در گیلان مشهود است، رفع تدریجی این کمبودها را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، مراسم معارفه "یاسر تقوی گیلوان" مدیرکل جدید کتابخانه‌های استان گیلان امروز(شنبه، ۵ شهریور) با حضور محمد احمدوند معاونت اداری و مالی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، عباس نعمتی مدیرکل امور مجلس و استان‌های نهاد، نمایندگان گیلان در مجلس و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار و از زحمات "پریسا کرمی" مدیرکل قبلی نهاد کتابخانه‌های عمومی استان تقدیر به عمل آمد.

 

«جواد شفیعی ثابت» در این مراسم با بیان اینکه در دوره کنونی ما به مدیرانی که مسئله محورند نیاز داریم عنوان کرد: از همه کتابداران و از زحمات مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان گیلان تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم مدیرکل جدید در ادامه این مسیر بتوانند دغدغه‌های فرهنگی گیلان را به خوبی پیگیری کنند.

 

 

مدیرکل سیاسی، انتخاباتی استاندار گیلان با بیان اینکه کمبود زیرساخت‌های فرهنگی در استان مشهود است رفع تدریجی این کمبودها را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: مجموعه استانداری گیلان با تمام توان از حوزه کتابخانه‌های عمومی استان حمایت می کند.


"پریسا کرمی" مدیرکل سابق نهاد کتابخانه‌های عمومی استان گیلان نیز در این مراسم ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را هدفی که همیشه در این نهاد دنبال شده دانست و خاطرنشان کرد: از همه مسئولان استانی و شهرستانی، سپاه قدس، اصحاب رسانه و نمایندگان که همواره همراه و حامی نهاد کتابخانه‌های عمومی گیلان بودند قدردانی می کنم و امیدوارم این همراهی‌ها همچنان ادامه پیدا کند.

 

 

«یاسر تقوی گیلوان» نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت و کارمند اظهار داشت: از همه شخصیت‌هایی که تاکنون در نهاد کتابخانه‌ها تلاش کرده‌اند تشکر و قدردانی می‌کنم‌.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم همان دغدغه‌ای که در بیانات شهید حاج قاسم سلیمانی در حوزه فرهنگ و اندیشه بود را در حوزه نهاد کتابخانه‌های عمومی اجرایی کنیم.

 

تقوی گیلوان تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه کتاب و کتابخوانی را هم مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: همه همت و تلاش ما این است که بتوانیم کتاب را به آن جایگاهی که باید در استان گیلان داشته باشد برسانیم و بدون شک این مهم بدون همراهی همه متولیان و مسئولان و البته کتابداران میسر نخواهد شد.


 

کد خبر 1209708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha