یادواره شهدای کارمند مازندران برگزار می شود

شعبانی از برگزاری یادواره شهدای کارمند مازندران خبر داد و گفت: این یادواره با محوریت شهید شاخص بسیج کارمندان کشور شهید قربانعلی کوچری برگزار می شود.

«مجیدرضا شعبانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: بزرگداشت نام و یاد شهدا یکی از وظایف مهم ماست که در هفته دولت بیش از پیش باید به این امر اهتمام داشته باشیم.

 

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران افزود: شهیدان در اوج مظلومیت در برابر دشمنان ایستادند و به معنی واقعی کلمه شجاعت ، غیرت ، مردانگی و از خود گذشتگی را به نمایش گذاشتند و امروز هر چه داریم از شهدا داریم و باید همه نسبت به مقام شامخ این عزیزان در حد توان خود ادای دین کنند چون همه بدهکار شهدا هستیم.

 

وی از برگزاری یادواره شهدای کارمند مازندران خبر داد و خاطر نشان کرد: این یادواره با محوریت شهید شاخص بسیج کارمندان کشور شهید قربانعلی کوچری برگزار می شود.

 

شعبانی گفت: این مراسم روز یکشنبه 6 شهریورماه ساعت 9 صبح دزر سالن غدیر سپاه کربلا با سخنرانی سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و حسینی پور استاندار مازندران برگزار می شود.

 

وی از برگزاری 25 عنوان برنامه بسیج کارکنان دولت مازندران در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: دولت مردمی باید مردمی ترین مسئولان را داشته باشد و همه با هم برای اعتلای نظام اقدام کنیم.

 

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران افزود: نشست سبک زندگی اسلامی- ایرانی، جهاد تبیین، برپایی میزخدمت، تجلیل از کارکنان و مدیران نمونه، توزیع بسته های معیشتی در بین افراد کم برخوردار در طرح کمک های مومنانه، نمایشگاه دستاوردهای یکساله دولت و نظام، اهدای خون کارکنان دولت، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، یادواره شهدا و طرح دفاع از محل و.. از برنامه های اجرایی ما در هفته دولت امسال است.

کد خبر 1209752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha