آیت الله ناصری، ناصر و هادی خلق به طریق شریعت و حقیقت بود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: آیت الله ناصری دولت آبادی، استاد اخلاق و اخلاص و ناصر و هادی خلق به طریق شریعت و حقیقت، و اسوه پارسایی و دینداری باقیات صالحات و برکات پرشماری از خود برجای گذاشت.

میثم نمکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان با تسلیت ارتحال عالم ربّانی آیت الله حاج شیخ محمدعلی ناصری دولت آبادی اصفهانی گفت: آیت الله ناصری عالمی عامل بود که یک عمر در سجاده نیایش و عبودیت، استغاثه کرد و با طهارت باطن و تهذیب نفس کوشید.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان افزود: این عالم وارسته هم عبد صالح درگاه حضرت سبحان بود و هم در آشنایی مردم با معارف حقه آل الله از هیچ کوششی فروگذار نکند.

 

نمکی اضافه کرد: این شخصیت وارسته، سینه اش مالامال از عشق به خداوند بود و قول و فعلی صادقانه داشت.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی کاشان ادامه داد: این استاد اخلاق و اخلاص و ناصر و هادی خلق به طریق شریعت و حقیقت، و اسوه پارسایی و دینداری باقیات صالحات و برکات پرشماری از خود برجای گذاشت و اینک توشه نورانی آخرت اوست.


نمکی تصریح کرد: دعاهای مخلصانه اش در حق مؤمنین قرین اجابت و توصیه ها و سفارش های برخاسته از سخنان حضرات معصومین(علیهم السلام) دلنشین و تأثیرگذار و تحول آفرین بود و بی تردید فقدان آن عالم متقی اندوه بار و ثلمه ای برای جامعه دینی و ایمانی است./

کد خبر 1209754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha