برگزاری جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ورامین

جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ورامین با حضور اعضای این ستاد در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ورامین پیش از ظهر امروز در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد.

 


حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در این جلسه گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات یک ستاد مردمی است و ادارات و نهادها نقش پشتیبانی را در این ستاد ایفا می کنند.

 


وی افزود: مساجد و رابطین مساجد توانستند در مسائل مختلف ستاد از جمع آوری پول و طلاجات و اعزام نیروی انسانی نقش محوری را انجام دهند و مانند همیشه مسجد یک پایگاه انجام کار بزرگ و سنگر باشد.

 


حجت الاسلام محمودی با تقدیر از رابط قبلی ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان ورامین با استان تهران بیان داشت: با توجه به کسالت آقای مولف در خدمت رسانی و پیگیری کارهای ستاد از امروز آقای احمد رضایی بعنوان رابط این ستاد با تهران انجام وظیفه خواهند کرد و امیدواریم کما فی السابق در این مسیر موفق باشند.

 


امام جمعه موقت ورامین با تقدیر از همکاری آحاد مردم در برپایی محافل عزاداری اهلبیت علیه السلام گفت: علیرغم مشکلات مالی که در بطن جامعه وجود دارد قطعا مردم در راه اهلبیت خصوصا عتبات عالیات هیچگاه در دلشان تردیدی به دل خود راه نمی دهند و با رغبت و عشق و علاقه بیشتر در این راه قدم بر می دارند و موکب های فعال در طول سال از خیرین برای بازسازی عتبات عالیات بهره گیری کنند.

 


حجت الاسلام محمودی در پایان گفت: ورامینی ها باید از فرصت بازسازی عتبات عالیات مانند همیشه استفاده کنند و باید منسجم تر در ساخت صحن حضرت زینب(س) در حرم امام حسین(ع) وارد شوند تا مانند گذشته از فیض این خیر عظیم استفاده ببریم.

کد خبر 1209812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha