تلاش پزشکان برای افزایش امید به زندگی در جامعه ستودنی است

آیت الله خاتمی تلاش و فداکاری های پزشکان را در افزایش امید به زندگی در جامعه ستودنی دانست و افزود: با حضور و نقش شما امید به زندگی بسیار شتاب گرفته و شما هم در این عرصه به نوعی نقش ایفا کردید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان امروز در ویژه مراسم بزرگداشت مقام پزشک و دارو ساز گفت: کرونا مصائب زیادی برای کشور ما داشت؛  ولی قله  برجسته ای که در تاریخ ۴۳ سال بعد از انقلاب در تاریخ حیات علم پزشکی رقم خورده است عنوان مدافعان سلامت در عرصه درمان،  پزشکی و داروسازی بوده و این عنوان  به نام شما پزشکان نوشته شده است.

 


آیت الله علی خاتمی افزود: شما پزشکان در همه عرصه ها چه آنهایی که در آزمایشگاه و یا  تحقیق و نوآوری و در  تولید واکسن و لوازم پزشکی  این عنوان ارزشمند را  ایجاد نموده اید و در دل مردم جا پیدا کردید و نام شما و آثار وجودی تان به یادگار خواهد ماند.

 


نماینده ولی فقیه در استان با تذکر این مطلب که نباید این افتخار را با غفلت و دلگرمی های موقتی عوض کنید و سرگرم زندگی شدن غفلت ایجاد می کند افزود: به  برکت حضور پزشکان،  داروسازان و محققین که عمرشان را در آزمایشگاه می گذارنند و در سخت ترین شرایط نیز کار را تعطیل نکردند در طول این چند سال مقابله با کرونا کاری شد کارستان.

 


امام جمعه زنجان تلاش و فداکاری های پزشکان را در افزایش امید به زندگی در جامعه ستودنی دانست و افزود: با حضور و نقش شما امید به زندگی بسیار شتاب گرفته و شما هم در این عرصه به نوعی نقش ایفا کردید.

 


وی سه نوع جهاد آزادیبخش، تدافعی و جهاد استشهادی را نام برد و گفت: فداکاری ها و جانفشانی هایی که رزمندگان هشت سال دفاع مقدس کردند در کدام دانشگاه می شود این را آموزش داد و با  کدام ادبیات می توان آن را نوشت .

 


آیت الله  خاتمی افزود: بدون تعارف شما در این مدت مبارزه با کرونا به معنای واقعی جهاد کردید و نامتان و جایگاهتان در تاریخ این مملکت به یادگار خواهد ماند و باید این افتخار و سربلندی در عرصه های درمان، پزشکی و داروسازی  همچنان  حفظ کنید.

کد خبر 1209839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha