مسئولان بانک ها به درخواست های مردم پاسخ عدالت محور، منطقی بدهند

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه مسئولان بانک ها به درخواست های مردم پاسخ عدالت محور، منطقی بدهند، گفت: بانک ها به جای کارهای تجملاتی باید مشی اسلامی در پیش بگیرند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام در دیدار با مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر، اظهار کرد:  مسئولان بانک ها به درخواست های مردم پاسخ عدالت محور، منطقی بدهند و با روی خوش برخورد کنند


حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه تسهیلات ۱۸ درصد از جمله معضلات در بانک ها است چراکه بازپرداخت آن بسیار سنگین است، گفت: بازپرداخت این گونه تسهیلات برای واحدهای تولیدی بیشتر مشکل ایجاد کند و قیمت تمام شده کالاهای تولیدی تاثیر گذار است.

 

وی با اشاره به اینکه بانک ها به جای کارهای تجملاتی باید مشی اسلامی در پیش بگیرندف افزود: بانک ها در این شرایط اقتصادی حساس،توجه به ویژه ای به ارباب رجوع خود داشته باشند و مشکل مردم را حل کنند و حرف های آنها گوش کنند.

 

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه رفتارهای مدیران بانک ها با همه مردم چه فقیر و غنی یکسان باشد، تکریم ها با عدالت و حرمت همراه باشد، گفت: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اقدام قابل ارزشمندی است که باید در تمام بانک ها انجام شود.

 

حجت الاسلام کریمی تبار در پایان خاطرنشان کرد: نظام بانکی کشور باید به سمت پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه حرکت کنند.

کد خبر 1209848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha