دوستی آیت الله ناصری با خدا و مردم، موجب فراگیری محبت ایشان شد/برنامه تشیع پیکر آیت الله ناصری

حجت الاسلام فوقی گفت: تقویت ارتباط آیت الله ناصری با خدا و مردم موجب فراگیری محبت ایشان در دل های همگان شد.

حجت الاسلام «مهدی فوقی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به جنبه های شخصیت اخلاقی حضرت آیت الله ناصری اشاره کرد و اظهارداشت: این عالم ربانی و استاد اخلاق چهره ای مهم و بی نظیر در جامعه بود که تبدیل به یک الگو اخلاق و معرفت شد.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: مردم داری، توجه به ولایت فقیه، ارتباط قلبی با ائمه معصومین و به صورت خاص با حضرت مهدی(عج) از جمله ویژگی های آیت الله ناصری در دوران حیاتشان بود.

 

وی با اشاره به اینکه مردم نسبت به درگذشت این عالم ربانی دل شکسته شدند، تصریح کرد: تقویت ارتباط آیت الله ناصری با خدا و مردم موجب فراگیری محبت ایشان در دل های همگان شد و همه نسبت به رحلت او متاثر شدند.

حجت الاسلام فوقی ادامه داد: آیت الله ناصری دعاگوی رهبر معظم انقلاب و همیشه نگران مشکلات مردم بوده و سفارش جامعه به مسئولان داشتند و در حق مردم دعا می کردند.

 

برنامه تشیع پیکر آیت الله ناصری

وی به پیش بینی حضور بی نظیر مردم در تشیع جنازه آیت الله ناصری گفت: کسی که یک عمر دلسوز جامعش باشد قطعا مراسم بزرگداشت و تشیع جنازه عظیمی را خواهد داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان اذعان داشت: بر اساس تصمیم ستاد مردمی تشیع جنازه و خاکسپاری آیت الله ناصری، این برنامه از ساعت 9 صبح روز یکشنبه(ششم شهریورماه) از میدان احمدآباد اصفهان آغاز و تا گلستان شهدا ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: مراسم اقامه نماز بر پیکر این عالم ربانی و خاکسپاری در محل گلستان شهدای اصفهان انجام می شود.

کد خبر 1209901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha