ورزشکاران، شهدای ورزشکار را الگوی خود قرار دهند

فرهمندپور با اشاره به اینکه شهدای ورزشکار دارای روحیه و منش پهلوانی و دینی هستند گفت: ورزشکاران ، با الگوبرداری از خصوصیات اخلاقی شهدای ورزشکار می‌توانند به افتخارات ورزشی بیشتر برسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «علی فرهمندپور» امروز در آیین رونمایی از کتاب شهدای منادی ورزش نماد مقاومت و پایداری که در سالن اجتماعات فرهنگی موزه دفاع مقدس این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت شهدای دولت اظهار کرد: شهرستان دزفول در حوزه‌های مختلف در دفاع مقدس شهدای زیادی تقدیم‌ انقلاب کرده که این شهدا از اقشار مختلف است.

 

فرماندار ویژه شهرستان دزفول افزود: شهدای دزفول دارای خانواده‌های خاص هستند، خانواده‌هایی که در یک شب ۱۷ شهید تقدیم نظام کردند و برخی خانواده ها نیز از دوران انقلاب تاکنون که بحث دفاع از حرم است چندین شهید در دوره‌های مختلف تقدیم انقلاب کردند.

 

وی اضافه کرد: وجود یک زن جانباز که هم فرزند، هم خواهر، هم همسر و مادر شهید است برای دزفول یک افتخار و البته سند مظلومیت این شهر در دوران دفاع مقدس است.

 

فرهمندپور با اشاره به جمع‌آوری این کتاب تصریح کرد: تدوین آثار این چنینی در مورد شهدا و عرضه به جامعه باعث زنده نگه داشتن یاد شهدا و همچنین معرفی آنها برای جامعه می‌شود.

 

وی عنوان کرد: شهدای ورزشکار، الگویی مهم برای ورزشکاران هستند که نشان می‌دهد در کنار روحیه ورزشکاری و منش پهلوانی، حس میهن پرستی و دینداری را نیز داشته‌اند.

 

فرماندار دزفول در پایان یاد آور شد: ورزشکاران امروزی با الگوبرداری از خصوصیات شهدا می‌توانند با الگوبرداری از آن نسبت به موفقیتهای بیشتر و مهمتر گام بردارند.

 

کد خبر 1209915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha