خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن با ساماندهی رسانه‌های انقلابی

سردار زمانی با بیان اینکه امروزه جامعه در هجمه‌های گسترده خبری و بی‌سابقه دشمن تحت تاثیر قرار گرفته است گفت: بسیج رسانه می‌تواند با ساماندهی رسانه‌های متعهد و انقلابی به خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن اقدام کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «منصور زمانی» امروز (شنبه، ۵ شهریور) در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران که در سازمان اقشار بسیج سپاه قدس گیلان برگزار شد ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در باب اهمیت جهاد تبیین اظهار داشت: اصحاب رسانه در این حوزه رسالت خطیری بر عهده دارند و باید به وظیفه خود در خصوص جهاد تبیین به درستی عمل کند.

 

دستیار رسانه‌ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه امروزه جامعه در هجمه‌های گسترده خبری و بی سابقه دشمن تحت تاثیر قرار گرفته است یادآور شد: در چنین وضعیتی خبرنگاران و اصحاب رسانه باید در انتخاب نوع تیتر و لید خبر با دقت عمل کنند زیرا تیتر و لید به عنوان اجزای مهم خبر به شدت مورد توجه جامعه است.

 

سردار زمانی با تاکید بر اینکه اهمیت کار رسانه‌ای و انتشار اخبار در شرایط کنونی بسیار حساس و اثرگذار است اذعان کرد: گاهی در کشور شاهد تکثر در گفت و گوها و مراودات هستیم که این امر باعث افزایش میزان شبهات در جامعه می‌شود بنابراین کار جهاد تبیین در این وضعیت بسیار سخت‌تر از قبل خواهد شد.

 

وی حمله‌ها و هجمه‌های رسانه‌ای دشمن علیه ملت ایران اسلامی را کم سابقه خواند و با اشاره به اینکه در عصر کنونی بیشترین هجمه رسانه‌ای دشمن علیه جمهوری اسلامی بوده است اظهار داشت: بسیج رسانه می‌تواند با ساماندهی رسانه‌های متعهد و جریان انقلابی به خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن اقدام کند.

 

سردار زمانی اینکه عده‌ای به ‌جای انجام رسالت خود بلندگوی دشمن شده‌اند را متذکر شد و با بیان اینکه نباید به دست دشمن بهانه بدهیم اضافه کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران متعهد و انقلابی باید به گونه‌‌ای مطالبه‌گری کنند که دشمن از مطالبه‌گری آنان سوءاستفاده نکند.

 

دستیار رسانه‌ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور اظهار داشت: یکی از اهداف مهم انتشار خبر احصاء و حل مشکلات عمده در کشور و استان‌ها است بنابراین خبرنگاران گیلانی می‌توانند در راستای همین رویکرد و با ساماندهی بسیج رسانه گیلان درصدد شناسایی و حل مشکلات استان‌ برآیند.

 

سردار زمانی القاء امید و امیدآفرینی‌ در جامعه و بیان ناکارآمدی‌ها و بی‌تدبیری‌ها را جزو وظایف اصحاب رسانه دانست و خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه متعهد و انقلابی در خط مقدم نیروهای مسلح قرار دارند و‌ این توانایی را دارند که نیروهای مسلح را به ‌لحاظ تولید قدرت و اقتدار به دنیا بشناسانند. 

 

کد خبر 1209925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha