خراسان شمالی، پایلوت کشوری اجرای طرح توسعه محلات کم برخوردار

استاندار خراسان شمالی در آیین افتتاح خانه احسان در بجنورد گفت: خراسان شمالی، پایلوت کشوری اجرای طرح توسعه محلات کم برخوردار خواهد بود تا با کمک های وزارت کشور کالبد و جمعیت این مناطق را به سوی توسعه هدایت کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمدرضا حسین نژاد» استاندار خراسان شمالی شامگاه شنبه (پنجم شهریور) در آیین افتتاح خانه احسان در محله نیروگاه بجنورد گفت: خراسان شمالی پایلوت کشوری برای اجرای طرح توسعه محلات کم برخوردار خواهد بود تا با کمک های وزارت کشور کالبد و جمعیت این مناطق را به سوی توسعه هدایت کند.
 

وی افزود: هر دستگاه اجرایی متولی استان متناسب با اهداف خود به صورت هدفمند در راستای توانمندسازی محلات کم برخوردار قدم خواهد برداشت.

 

حسین نژاد با اشاره به مشکلات و معضلات موجود در محلات کم برخوردار گفت: به دلیل تراکم جمعیتی در مناطق کم برخوردار، خدمات رسانی هم به تبع ضعیف‌تر خواهد بود لذا می توان با توانمند کردن افراد این مناطق، عزم و اراده برای توسعه مناطق را به وجود آورد .

 

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه پیکره اجتماع باید رشد متوازن داشته باشد، افزود: ایجاد فضای سبز، فضای آموزشی، احداث مراکز بهداشتی درمانی، توجه به موضوعات اشتغال و امرار معاش باید در محلات کم برخوردار مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

 

 

کد خبر 1209971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha