۹۸ طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان شیروان افتتاح شد

۹۸ طرح عمرانی و خدماتی با هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال اعتبار ظهر امروز یکشنبه همزمان با پنجمین روز از هفته دولت با حضور استاندار خراسان شمالی و جمعی از مسئولان استانی در شهرستان شیروان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ این طرح ها در بخش های نوسازی و مدارس، بنیاد مسکن، راهداری، اقتصادی، کشاورزی، مخابرات، آب و فاضلاب، برق، گاز، عمران شهری و خدماتی است که با تکمیل و بهره برداری از آنها علاوه بر ایجاد تحول در استان زمینه اشتغال برای شماری از افراد جویای کار منطقه نیز فراهم می شود.  

 

از مجموع پروژه های هفته دولت در شهرستان شیروان 9 پروژه با اعتبار 820 میلیارد ریال کلنگ زنی و 98 طرح با اعتبار  هزار و 770 میلیارد ریال بهره برداری شد.

 

عطر افشانی گلزار شهدای گمنام شهرستان در محل جبل النور، کلنگ زنی پروژه تجهیز و اجرای خط انتقال چاه های آب شرب در محل شیرکوه، بازدید از اجرای طرح دیوار ساحلی شهر زیارت، و افتتاح کارگاه بیتا پلاستیک در روستای برزل آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان از مهم ترین برنامه های اجرایی این روز با حضور استاندار در شهرستان بود.

 

افتتاح شهربازی پارک کوثر شیروان با 200 میلیارد ریال اعتبار از مهمترین طرح های هفته دولت امسال در این شهرستان بود.

 

در هفته دولت امسال ۷۴۳ طرح با اعتبار یکهزار و ۹۴۸ میلیارد تومان در این استان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می شود که از مجموع آن ۳۶ پروژه با اعتبار ۹۴۸ میلیارد تومان مربوط به کلنگ زنی و ۷۰۷ طرح با اعتبار یکهزار میلیارد تومان مربوط به بهره برداری است.

 

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

کد خبر 1210019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha