اجلاسیه ملی جهادگران فردوس فرصتی برای معرفی توانمندهای گروه های جهادی است

علی آبادی گفت: برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران در فردوس فرصت مغتنمی برای معرفی ظرفیت و توانایی های جهادگران و گروه های جهادی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «راضیه علی آبادی» صبح امروز (۶ شهریور) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: گروه جهادی شهید کدخدایی از هفت سال پیش فعالیت خود در زمینه های هنری از جمله حوله بافی، خیاطی، پارچه بافی، آشپزی، شیرینی پزی و مشاوره آغاز کرده است.

 

مسئول گروه جهادی شهید مهدی کدخدایی از شهرستان بیرجند با اشاره به خدمت رسانی در رزمایش جهاد مقدس که در شهرستان فردوس در حال برگزاری است، گفت: در روستاهای حسین آباد، فتح آباد، گستج و محله جواد الائمه در حاشیه شهر فردوس به بانوان این روستاها آموزش های هنری در رشته های مختلف ارائه شد.

 

وی ادامه داد: مجموعا در این روستاها بیش از ۳۰۰ نفر آموزش های لازم در زمینه حوله بافی، خیاطی، آشپزی و شیرینی پزی را فرا گرفتند.

 

علی آبادی بیان کرد: با توجه به استقبال و علاقه شرکت کنندگان و ایجاد ارتباط دو سویه بین مربیان و متقاضیان مقرر شد حتی در زمینه فراهم کردن بازار فروش یا خیاطی رایگان چادر برای اهالی این روستاها در آینده نیز همکاری داشته باشیم.

 

مسئول گروه جهادی شهید کدخدایی در ادامه خاطر نشان کرد: حضور گروه جهادی در روستاها محدود به انجام فعالیت های خودشان به تنهایی نیست بلکه در بحث مشکلات روستاها اگر مشکل و نیازی باشد بررسی و به مسئولان مربوطه ارجاع داده می شود که در این راستا در بحث اینترنت تلفن همراه، برق و گیرنده های دیجیتال در برخی روستاها مشکلاتی بود که با انعکاس به مسئولان برطرف شده است.

 

وی هدف از حضور در گروه جهادی را خودسازی مطرح کرد و گفت: فعالیت های جهادی برکات زیادی دارد که از نظر روحی و معنوی بسیار ارزشمند است.

 

علی آبادی به حضور جهادی مقام معظم رهبری در سال ۴۷ در فردوس اشاره و بیان کرد: برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران در فردوس فرصت بسیار خوبی برای حضور و معرفی ظرفیت و توانایی های جهادگران و گروه های جهادی است.

 

کد خبر 1210032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha