پاک شدن رنگ قرمز از نقشه کرونایی گلستان/ ۲۱۴ بیمار در مراکز درمانی بستری هستند

گلفیروزی با اشاره به خروج برخی شهرهای استان گلستان از وضعیت قرمز کرونایی، گفت: در حال حاضر ۲۱۴ بیمار در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان بستری هستند.

«سعید گلفیروزی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهارکرد: با توصیه‌ها و تاکیداتی که درباره رعایت دستورالعمل های بهداشتی شده خوشبختانه برخی از شهرهای استان که در وضعیت قرمز قرار داشتند از این شرایط پرخطر خارج شدند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در حال حاضر ۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۰ شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند که عادی‌انگاری و سهل انگاری ممکن است باردیگر این شهرها را وارد وضعیت قرمز کند.

 

وی افزود: شهرستان‌های آق قلا، مراوه تپه، گمیشان و گنبدکاووس در شرایط زرد کرونایی قرار دارند و وضعیت در شهرستان‌های آزادشهر، بندرگز، بندرترکمن، رامیان، علی‌آبادکتول، کردکوی، کلاله، گالیکش، مینودشت و گرگان نارنجی است.

 

گلفیروزی خاطرنشان کرد: هیچ کدام از شهرهای استان گلستان در وضعیت آبی و قرمز قرار ندارند.

 

وی همچنین اعلام کرد: در حال حاضر ۲۱۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری هستند که ۴۲ بیمار در بخش‌های آی سی یو تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند و حال ۲۴ بیمار هم وخیم است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از مردم خواست دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت و همچنین نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند.

 

کد خبر 1210038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha