کسب شش رتبه برتر کشوری در مسابقات قرآن دانش آموزان با نیازهای ویژه همدان

نقوی ، از کسب ۶ رتبه برتر کشوری توسط معلمان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در مسابقات مرحله کشوری قرآن، عترت و نماز سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان،  «محمود نقوی» با اعلام این خبر، گفت: با اتمام پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز کارکنان آموزش و پرورش استثنایی و هفدهمین دوره مسابقات آوایی و پژوهشی قرآن و عترت دانش آموزان با نیازهای ویژه سراسر کشور، معلمان‌ و دانش آموزان اعزامی از استان موفق به کسب ۶ رتبه برتر کشوری شدند.

 

 مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان افزود: در این دوره‌ از مسابقات و در بخش کارکنان، ابوالفضل وجدی مزین معلم روشندل آموزش و پرورش استثنایی موفق به کسب رتبه اول در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در مسابقات دانش آموزان و در بخش آوایی، پرهام ایرانپور در رشته حفظ ۵ جزء قرآن کریم و محمد امین رستمی در رشته اذان رتبه اول، زهرا زمانی وفادار در رشته حفظ کل قرآن کریم رتبه دوم و سارا پیله وریان در رشته ترتیل موفق به کسب رتبه سوم شدند و در بخش پژوهشی فاطمه کلوندی در رشته انشاء نماز موفق به کسب رتبه سوم شد.

 

 مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در پایان تصریح کرد: این مسابقات به میزبانی استان خراسان رضوی و شهر مقدس مشهد برگزار گردید و تعداد ۱۰ نفر از دانش آموزان و معلمان توانا و با استعداد از بین معلمان و دانش آموزان انتخاب و در ۳ گروه به این مسابقات اعزام شدند.

 

 

کد خبر 1210067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha