نقش اثرگذار پزشکی قانونی در سرعت بخشیدن به روند رسیدگی پرونده های قضایی

حجت الاسلام اکبری گفت: نظرات کارشناسی صحیح، علمی و تخصصی پزشکی قانونی سهم بزرگی در صدور آرای قضایی و سرعت بخشیدن به روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ حجت الاسلام والمسلمین«محمدصادق اکبری» امروز(۶شهریور) ضمن بازدید از بخش‌های مختلف اداری و آزمایشگاهی اداره کل پزشکی قانونی استان مازندارن در جریان روند اجرای فعالیت ها، دستاورد‌ها و فرآیند خدمت رسانی به مردم در این مجموعه قرار گرفت و اظهار کرد: قدردان زحمات پزشکان پزشکی قانونی در سراسر استان هستیم.

 

رئیس کل دادگستری مازندران به نقش وجایگاه حساس کارشناسی‌های پزشکی قانونی در روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی اشاره کرد و افزود: نظرات کارشناسی صحیح، علمی و تخصصی  پزشکی قانونی سهم بزرگی در صدور آرای قضایی و سرعت بخشیدن به روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی دارد.

 

وی اضافه کرد: در بسیاری از پرونده‌های قضایی کارشناسی و صدور نظرات دقیق پزشکی قانونی منجر به کشف علمی جرائم می شود .

 

حجت الاسلام اکبری با اشاره به سختی‌های کار در پزشکی قانونی از خداوند بزرگ برای پزشکان و کارمندان این مجموعه آرزوی سلامتی کرد.

 

در دیدار و بازدید «علی عباسی»  مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران گزارشی از اقدامات انجام شده، طرح‌های پژوهشی، همکاری با دانشگاه‌های مختلف استان، برگزاری دوره‌های تخصصی، تجهیز آزمایشگاه‌های جدید و برنامه‌های در دست اقدام این اداره کل ارائه کرد.

 

به گزارش شبستان، رئیس کل دادگستری مازندران در پایان بازدید خود از تعدادی از پزشکان اداره کل پزشکی قانونی استان با اهدا لوح تقدیر کرد.

کد خبر 1210096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha