۲ طرح تولیدی در لرستان به بهره برداری رسید

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، طرح توسعه شرکت فلزکاران کاسیت و سنگبری پارس دورود با حضور فرهاد زیویار استاندار لرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، شرکت فلز کاران کاسیت شهرستان دورود در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع و سالن تولیدی به مساحت یکهزار متر مربع  فعال است.

 

این واحد با اشتغال مستقیم هشت نفر در زمینه تبدیل انواع ورق های فولادی از رول به شیت از سایز ۲ میلیمتر تا ۲۰ میلیمتر فعالیت دارد و تولید کننده پروفیل فولادی Z سوله، ورق گالوانیزه سینوسی و تیرچه کرومیت می باشد.

 

همچنین شرکت سنگبری پارس در سوله ای به مساحت یکهزار و ۲۰۰ مترمربع با میزان سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد ریال و ظرفیت اسمی تولید ۴۰ هزار متر مربع، زمینه اشتغال ۱۵ نفر را فراهم نموده است.

 

 ۴۳۲ طرح عمرانی و اقتصادی با ۲ هزار و ۵۹۶ میلیارد تومان، هفته دولت امسال در استان کلنگ زنی یا بهره‌برداری می‌ شود که ۳۴۳ طرح با یکهزار و ۳۴۶ میلیارد تومان اعتبار و ۲۴۶ نفر اشتغالزایی در حوزه عمرانی است.

 

همچنین ۱۲۶ طرح در حوزه اقتصادی با یکهزار و ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار و سه هزار و ۳۴۳ نفر اشتغالزایی در این مدت افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

کد خبر 1210108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha