۵ پروژه عمرانی و زیرساختی در خوسف به بهره‌برداری رسید

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، ۵ پروژه عمرانی و زیرساختی با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۵۳۲ میلیون تومان در خوسف افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، همزمان با پنجمین روز از هفته دولت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، سرپرست فرمانداری و امام جمعه شهرستان خوسف پنج پروژه عمرانی و زیرساختی در شهرستان خوسف با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۵۳۲ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.

 


افتتاح مرکز جامع سلامت روستای خور در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، افتتاح آسفالت معابر روستای کوشه علیا با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۱۳۱ میلیون تومان، آسفالت معابر اصلی شهر ماژان با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان و ارتقای سایت مخابراتی روستای عیلکی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۱۱ میلیون تومان از مهمترین پروژه های افتتاحی در این روز در شهرستان خوسف بود.

 


همچنین عمیات اجرایی پروژه احیا، بهسازی محور میان ده شهر خوسف با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان همزمان با پنجمین روز از هفته دولت آغاز شد.

 


بازدید از کارگاه های تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی در روستای خور، بازدید از بافت با ارزش و تاریخی خور و همچنین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای روستای تقاب از دیگر برنامه های پنجمین روز از هفته دولت در شهرستان خوسف بود.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1210116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha