چهل‌وپنجمین دوره مسابقات اوقاف در خوزستان برگزار می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوزستان از برگزاری مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات اوقاف در این استان خبر داد و گفت: این مسابقات (۷ و ۸ شهریور) در اهواز برگزار می‌شود.

«جلیل سرخی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: مرحله استانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات اوقاف و امور خیریه خوزستان دوشنبه و سه‌شنبه (7 و 8 شهریور) در تالار امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوزستان با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش آوایی و نغمات دینی برگزار می‌شود افزود: در روز اول  بخش آوایی شامل رشته‌های ترتیل، تحقیق و حفظ و در روز دوم بخش نغمات دینی در رشته‌های اذان، دعاخوانی و هم‌سرایی و هم‌خوانی در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه 320 نفر در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند که از این تعداد 113 نفر را خواهران و مابقی را برادران تشکیل می‌دهند اضافه کرد: از هر رشته سه نفر به مرحله کشوری معرفی می‌شود.

 

سرخی با اشاره به داوران این دوره از مسابقات تصریح کرد: در بخش خواهران زهرا میرسفیعی از اصفهان، سمانه کوچکی و زهرا بهاری از تهران، زهرا عساکره از خوزستان و هاجر عزت‌پژوه از قم و در بخش برادران نیز صالح اطهری فرد از البرز، مسعود سیاح گرجی، کریم پارچه‌باف دولتی و معتز آقایی از تهران و محسن شیروانی از خوزستان داوری این مسابقات را بر عهده دارند.

 

وی یاد آور شد: مراسم افتتاحیه چهل‌وپنجمین دوره مسابقات استانی قرآن اوقاف وامور خیریه خوزستان فردا (دوشنبه 7 شهریور) ساعت 8 صبح و مراسم اختتامیه نیز ساعت 18 با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مسئولان فرهنگی استان با معرفی برگزیدگان برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1210128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha