حفظ محیط زیست باید جزو اولویت اصلی مسئولان و مردم باشد

عباسی با بیان اینکه حفظ محیط زیست باید جزو اولویت اصلی مسئولان و مردم باشد بر اهمیت رفع آلودگی دو رودخانه گوهررود و زرجوب تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، تصفیه خانه فاضلاب زندان لاکان با حضور «اسدالله عباسی» استاندار گیلان امروز(یک‌شنبه،۶ شهریور) همزمان با پنجمین روز از هفته دولت افتتاح شد.

 

«اسدالله عباسی» در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجرای مصوبات سفر رئیس جمهوری به گیلان از اولویت‌های مسئولان این استان بوده و به صورت جهادی و میدانی مورد پیگیری قرار دارد.

 

استاندار گیلان با اشاره به اهمیت رفع آلودگی دو رودخانه گوهررود و زرجوب، با بیان اینکه حفظ محیط زیست باید جزو اولویت اصلی مسئولان و مردم باشد افزود: بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب زندان لاکان رشت که در بازه زمانی چهارماهه اجرا شد، در راستای احیای این دو رودخانه است.

 

وی با بیان اینکه پروژه تصفیه فاضلاب زندان لاکان با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان اجرا شده است، افزود: گابیون بندی حاشیه دو رودخانه گوهررود و زرجوب، ایجاد فضای سبز و نیز کاشت محصولات باغی، بخشی از اقدامات در دست اجرا برای مدیریت بستر دو رودخانه و نیز اشتغالزایی زندانیان است.

 

استاندار گیلان ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب زندان لاکان رشت را ۶۰۰ متر مکعب در روز اعلام کرد و گفت: اجرای این پروژه به منظور تصفیه خروجی فاضلاب زندان لاکان بوده و می تواند بخشی از مشکلات زیست محیطی رشت را حل کند.

 

 

کد خبر 1210182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha