۴ طرح عمرانی در بخش دستگردان شهرستان طبس افتتاح شد

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت چهار طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان جهت بهره مندی یک هزار خانوار از مزایای این طرح ها در بخش دستگردان شهرستان طبس افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، امروز (6 شهریور) همزمان با پنجمین روز از هفته دولت در بخش دستگردان شهرستان طبس چهار طرح عمرانی با حضور فرماندار ویژه و امام جمعه طبس افتتاح شد.

 

برای به بهره برداری رسیدن این پروژه های اعتباری بالغ بر 2میلیارد و 50میلیون تومان هزینه شده و یک هزار خانوار از مزایای این طرح ها در بخش دستگردان شهرستان طبس بهرمند خواهند شد.

 

یکی از این طرح ها افتتاح همزمان 9واحد مسکن مددجویان بهزیستی در چهار روستای این بخش از شهرستان طبس با اعتباری بالغ بر 776میلیون تومان بود که با استفاده از تسهیلات دولتی و بلاعوض بهزیستی احداث شده اند و مورد استفاده ۹خانواده قرار گرفت.

 

برگزاری آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه های مدیریت توزیع نیروی برق اداره برق عشق آباد و اجرای شبکه برق برای تامین برق متقاضیان جدید در 11 روستای این بخش از شهرستان طبس یکی دیگر از برنامه های پنجمین روز از هفته دولت در طبس بود.

 

پروژه اجرای شبکه فشار ضعیف 2هزار و 230 متر با اعتبار یک میلیارد و 200میلیون تومان نیز در بخش دستگردان شهرستان طبس افتتاح شد و پروژه ترمیم و اصلاح شبکه در روستاهای قائمیه، رضویه و نجات آباد با حجم فیزیکی 230متر با اعتبار 74میلیون تومان همزمان با پنجمین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.

 

 

کد خبر 1210189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha