استقرار شعب قضایی کشیک در پایانه‌های مرزی خوزستان

دهقانی در بازدید پایانه مسافربری مرز شلمچه با تاکید بر اهمیت و ضرورت برقراری امنیت زائران اربعین حسینی، از استقرار شعب کشیک در پایانه‌های شلمچه و چذابه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی دهقانی» امروز در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه اظهار کرد: امنیت زائرین بسیار حائز اهمیت است و برای تامین امنیت تردد آنان از مرکز استان تا مرزها، باید اکیپ‌هایی مستقر شود، همچنین زمینه تامین امنیت اموال این عزیزان نیز فراهم شود.

 

رئیس کل دادگستری خوزستان افزود: عاشورا حماسه‌ای تکرار نشدنی در تاریخ است و ما باید قدردان افتخار میزبانی از زائرین امام حسین (ع) باشیم و در همه حوزه‌ها اعم از امنیت، بهداشت و تردد زوار، به بهترین نحو خدمت‌رسانی کنیم.

 

وی اضافه کرد: انتظار ما این است که هر دستگاهی در حوزه‌ کاری خود و بر اساس تقسیم وظایف صورت گرفته، به مسئولیت خود عمل کند، دستگاه قضایی نیز همراه و همگام با سایر دستگاه‌ها، آماده ارائه اقدامات حمایتی و رسیدگی به مشکلات امنیتی و قضایی احتمالی است.

 

دهقانی بر استقرار شعب کشیک به صورت تمام وقت در این پایانه‌ها تاکید کرد و یاد آور شد: سایر سازمان‌های تابعه دستگاه قضایی نیز از جمله شورای حل اختلاف، پزشکی قانونی، اداره ثبت اسناد و املاک، تعزیرات و ... نیز چنانچه شرایط فراهم باشد می‌توانند شعبی در این پایانه‌ها ایجاد کنند تا در صورت لزوم، در خدمت‌رسانی‌ها تسریع شود.

 

کد خبر 1210213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha