عرصه جدید صنعتی در آستارا تعریف شود

محبوبی با بیان‌اینکه سرمایه‌گذاران زیادی برای سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی آستارا مراجعه می‌کنند، گفت: برای توسعه اقتصادی و صنعتی، عرصه جدیدی در آستارا تعریف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «مهدی محبوبی» امروز(یکشنبه، ۶ شهریور) در حاشیه آیین بهره‌برداری از پروژه تکمیل زیرسازی و آسفالت شهرک صنعتی این شهرستان، اظهارکرد: زیرسازی و آسفالت شهرک صنعتی آستارا در طی چند مرحله انجام شده است.

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با بیان‌ اینکه در سال‌های قبل زیرسازی و آسفالت شهرک صنعتی آستارا با صرف اعتبار یک و نیم میلیارد تومان اجرا شد، افزود: امروز نیز زیرسازی و آسفالت شهرک صنعتی آستارا در مساحت هشت هزار مترمربع به بهره‌برداری رسید که برای اجرای آن سه میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

 

وی تصریح‌کرد: همچنین برای پروژه روشنایی شهرک صنعتی بندر آستارا ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 

محبوبی گفت: از زمان روی کارآمدن دولت سیزدهم، پروژه‌هایی به ارزش ۶ و نیم میلیارد تومان در شهرک صنعتی آستارا اجراء شده است.

 

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاران زیادی برای سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی آستارا مراجعه می‌کنند، افزود: سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی آستارا به دلیل نداشتن عرصه صنعتی مقدور نیست.

 

وی تصریح‌کرد: با توجه به شرایط اقلیمی آستارا، این را می‌طلبد که برای توسعه اقتصادی و صنعتی، عرصه جدید صنعتی در این شهرستان تعریف شود.

 

محبوبی با اشاره به اینکه شهرک صنعتی آستارا نیازمند خودرو و ایستگاه آتش‌نشانی و همچنین فیبرنوری است، ادامه داد: انتظار از دستگاه‌های مربوطه این است در این خصوص همکاری لازم را داشته و مساعدت کنند.

 

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان به زیرسازی و آسفالت مسیر ارتباطی شهرک صنعتی آستارا اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های ذیربط در رابطه با زیرسازی و آسفالت این مسیر مساعدت ویژه داشته و شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان نیز در این راستا همگام خواهد بود.

کد خبر 1210227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha