سهم ۱۰ درصدی استان از پروژه های آسفالت معابر بنیاد مسکن در سطح کشور

قناعت با بیان اینکه خراسان جنوبی سهم ۱۰ درصدی از پروژه های آسفالت معابر بنیاد مسکن در سطح کشور دارد، گفت:کارهای ویژه ای جهت رونق روستاهای استان در دست اقدام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جواد قناعت» امروز(۶ شهریور) در مراسم آغاز فاز بهره برداری از آسفالت معابر 113 روستای خراسان جنوبی اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در یک سال اخیر، پروژه آسفالت معابر را در هزار روستا در سطح استان اجرا کرده است.

 

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه پروژه آسفالت معابر امروز به صورت همزمان در 113 روستای استان به بهره برداری رسید، افزود: با احتساب این آمار، این نتیجه حاصل می شود که ۱۰ درصد پروژه های این طرح در خراسان جنوبی اجرا شده است.

 

وی با بیان اینکه حرکت های جهشی خوب و پرشتابی در سطح کشور آغاز شده است، گفت: اجرای طرح های هادی در روستاهای کشور، طرح آسفالت معابر و احداث واحدهای مسکن محرومین از اقدامات قابل توجه بنیاد مسکن در یک سال گذشته است که جای تقدیر دارد.

 

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: انتظار این است که اقداماتی که شروع شده با همین شتاب ادامه یابد و خراسان جنوبی به جهت شرایط خاصی که دارد در کلیه برنامه ها و طرح های عمرانی ویژه دیده شود.

 

قناعت با اشاره به شرایط حاکم بر دولت، اظهار داشت: هر گاه در مجلس و دولت، نیروهای انقلابی و جهادی مستقر شوند، امورات مختلف حرکت شتابنده ای می گیرند.

 

وی به اجرای پروژه آبخیزداری در غنی آباد بشرویه اشاره کرد و گفت: این پروژه طی مدت 3-4 ماه اجرا شد در حالی که مطالبه یکی دو دهه ای مردم منطقه است.

 

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: این اقدامات به خوبی نشان می دهد که نگاه ها عوض شده و با ریل گذاری جدید و استقرار نیروهای انقلابی دلسوز که از جنس مردم هستند، خدمت رسانی به مردم بهتر از گذشته صورت می گیرد.

 

قناعت بیان کرد: با این اقدامات جهشی می توان عقب ماندگی های گذشته را جبران کرد و با ارائه این خدمات می توانیم امیدآفرینی که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری است را در جامعه ترویج کنیم.

 

وی با تأکید بر این که دولت نگاهی یکپارچه دارد، تصریح کرد: توجه به روستاها و مناطق محرروم به طور ویژه در دستور کار دولت است و روستاها از آن جایی که مرکز تولید و اشتغال می باشند، برای دولت حائز اهمیت هستند.

 

استاندار خراسان جنوبی در پایان گفت: کارهای ویژه ای برای رونق روستاها در زمینه گردشگری، کشاورزی و زیرساختی در دست اقدام است که به ماندگاری جمعیت در روستاها کمک می کند.

 

 

کد خبر 1210250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha