مسابقه رسانه ای هفته دولت در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

به مناسبت هفته دولت مسابقه رسانه‌ای با موضوع انعکاس اخبار و خدمات دولت سیزدهم در استان کهگیلو بویراحمد برگزار می شود.

«امین درخشان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج ضمن گرامی داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: نقش اصحاب رسانه در هفته دولت به جهت زحمات شان در انعکاس اخبار دستاوردها و خدمات دولت بسیار مهم بوده و همواره عزیزان خبرنگار در این هفته تلاش های فراوانی متقبل می شوند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: به دلیل همین نقش اثرگذار اصحاب رسانه در هفته دولت و به پاس دیده شده زحمات آن ها، یک مسابقه رسانه ای با مشارکت استانداری کهگیلویه بویر احمد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سازمان بسیج رسانه استان پیش بینی و اجرا می شود.

 

وی یادآور شد: این مسابقه ویژه خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و در رشته های گزارش، خبر، یادداشت، عکس خبری، مصاحبه و تیتر برگزار می شود.

 

درخشان ادامه داد اصحاب رسانه استان می‌توانند آثار تولیدی خود در هفته دولت را تا تاریخ ۱۵ شهریور به شماره به شماره ۰۹۱۷۰۲۳۷۲۴۲ در فضای مجازی ارسال کنند.
 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با بیان این که آثار ارسالی باید در یکی از رسانه های رسمی یا صفحات مجازی معتبر منتشر شده باشند، گفت: پس از هفته دولت آثار ارسالی مورد بررسی قرار گرفته و در هر بخش از آثار برتر تجلیل به عمل می آید.

کد خبر 1210253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha