لزوم اختصاص فضای نمایشگاهی کشور به تولیدکنندگان و شرکت های شایسته

فرهادی گفت: فضای نمایشگاهی کشور باید در خدمت معرفی آخرین و برترین دستاوردهای صنعتی و تولیدی کشور، به دست شایسته و صالح ترین تولیدکنندگان، غرفه داران و شرکت های برگزار کننده نمایشگاه ها باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی فرهادی»، امروز (یکشنبه 6 شهریور) درمجمع عمومی فوق ‌العاده انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران گفت: برای دستیابی و برخورداری از صنعت نمایشگاهی توانمند و کارآمد باید  ساختار و سیاست های حاکم بر نمایشگاه ها  سامان دهی شوند.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی فارس افزود: انجمن و شرکت های نمایشگاه های بین المللی کشور باید در مقابل هرگونه درخواست و مطالبه خلاف قانون از جمله برگزاری نمایشگاه ها در خارج از سایت های نمایشگاهی با اقتدار کامل ایستادگی کند.

وی اضافه کرد: لازمه دستیابی به این هدف تقویت انجمن شرکت های نمایشگاهی و ایجاد وحدت رویه و اتحاد بین شرکت های نمایشگاه های بین المللی کشور است.

 فرهادی تاکید کرد: در حال حاضر با ضعف و کمبود قوانین مورد نیاز در این حوزه مواجه هستیم و بنابراین سیاست گزاری های این حوزه سلیقه ای و تابع تغییرات و سلایق مسئولین ذیربط است اما برای رفع این ایرادات و نابسامانی ها لازم است با ارائه پیشنهادات کارشناسی شده و با تعامل و همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به تدوین و تصویب قوانین مورد نیاز اقدام شود تا شاهد ثبات تا این صنعت باشیم.

وی ادامه داد: فضای نمایشگاهی کشور باید در خدمت معرفی آخرین و برترین دستاوردهای صنعتی و تولیدی کشور، به دست شایسته و صالح ترین تولیدکنندگان، غرفه داران و شرکت های برگزار کننده نمایشگاه ها باشد و از شکل گیری هرگونه انحصار و رانت برای افراد و گروه های خاص جلوگیری شود.

فرهادی تصریح کرد: لازمه این امر همدلی، هماهنگی و همکاری شرکت های نمایشگاه ها و انجمن نمایشگاه در حذف افراد و شرکت های فاقد صلاحیت های لازم فنی، حرفه ‌ای و اخلاقی از این صنعت است.

کد خبر 1210261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha