اجرای طرح واکسیناسیون کرونا برای ۹۶ درصد از مادران باردار/ تزریق بیش از ۵ میلیون و ۱۴۲ هزار واکسن کرونا

معینی مستوفی با اعلام خبر اجرای طرح واکسیناسیون کرونا برای ۹۶ درصد از مادران باردار در البرز گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا و در جریان اجرای طرح واکسن کرونا، بیش از ۵ میلیون و ۱۴۲ هزار واکسن به متقاضیان تزریق شد.

« شهاب معینی مستوفی» در جریان فعالیت های این مرکز به مناسبت هفته دولت به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: به مناسبت هفته دولت و گرامی داشت این دهه اقدام ها و برنامه های حوزه بهداشت با توجه به شیوع بیماری کرونا قابل تأمل است. 

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا و در جریان اجرای طرح واکسن کرونا، بیش از ۵ میلیون و ۱۴۲ هزار واکسن به متقاضیان تزریق شد. 

 

وی با اشاره به بازدید و نظارت صد در صدی مدارس در زمان برپایی آزمون ها و بازگشایی با هدف کنترل بیماری کرونا اظهار کرد: ۶۰ هزار دانش آموز در زمان ورود به مدارس در قالب معاینه های غربالگری قرار گرفتند.

 

وی با بیان اینکه ۳۳ پایگاه سنجش و نظارت در زمینه بیماری کرونا فعالیت مستمر دارند بیان کرد: طرح واکسیناسیون و پیشگیری از کرونا در میان دانش آموزان با نظارت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی با جدیت انجام شده و ۹۶ و ۲ دهم درصد از دانش آموزان از این واکسن بهره مند شده اند.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان البرز خاطرنشان کرد: طرح بیماریابی فعال بیماری سل در میان جمعیت افاغنه استان، راه اندازی واحد کنترل و مراقبت بیماری هاری در شبکه بهداشت و درمان چهارباغ، اعزام هفتگی تیم های پزشکی برای معاینه کودکان کار از جمله این اقدام ها است. 

 

کد خبر 1210262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha