بهره برداری از ۶ کیلومتر را ه روستایی فاروج در هفته دولت

بهره برداری از طرح بهسازی و آسفالت ۶ کیلومتر از محورهای راه روستایی با حضور استاندار خراسان شمالی انجام شد.

استاندار خراسان شمالی در حاشیه بهره برداری از این طرح به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج اظهارکرد: محور زادک- شیرغان به طول 5.6 کیلومتر و محور قوشخانه و فرهادان به طول یک کیلومتر به بهره برداری تا رسید تا اهالی این روستاها از محور مواصلاتی مناسب برخوردار شوند.

 

 

«محمدرضا حسین نژاد» افزود: اعتبار این طرح 95 میلیارد ریال بوده است و 505 خانوار از مزایای آن برخوردار می شوند.

 

 

استاندار خراسان شمالی با اشاره به بهر برداری و کلنگ زنی 52 طرح با  اعتبار یکهزار و ۳۷۰ میلیارد ریال طی امروز یکشنبه همزمان با پنجمین روز از هفته دولت گفت: این طرح ها در بخش های مختلف است که با تکمیل و بهره برداری از آنها علاوه بر ایجاد تحول در استان زمینه اشتغال برای شماری از افراد جویای کار منطقه نیز فراهم می شود.

 

 

وی افزود: از مجموع پروژه های هفته دولت در شهرستان فاروج ۴۵ پروژه با اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال کلنگ زنی و هفت طرح نیز با اعتبار یکهزار و ۱۶۰ میلیارد ریال بهره برداری شد.

 

 

افتتاح راه روستایی محور شیرغان و جنجال آباد و کلنگ زنی پست برق در شهرک صنعتی فاروج از مهمترین طرح های هفته دولت امسال در فاروج است.

 

 

در هفته دولت امسال ۷۴۳ طرح با اعتبار یکهزار و ۹۴۸ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در این استان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می شود که از مجموع آن ۳۶ پروژه با اعتبار ۹۴۸ میلیارد تومان مربوط به کلنگ زنی و ۷۰۷ طرح با اعتبار یکهزار میلیارد تومان مربوط به بهره برداری است.

 

 

 

کد خبر 1210270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha