تشکیل قرارگاه جهاد تبیین در سازمان تبلیغات/ عضویت ۱۰۰ هزار نخبه فرهنگی در این قرارگاه

حجت الاسلام حریزاوی با اشاره به تشکیل قرارگاه جهاد تبیین در سازمان تبلیغات اسلامی و دارالقران کریم کشور گفت: نوآفرینی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و توجه به ظرفیت‌های جدید مانند ظرفیت بانوان در فعالیت‌های تبلیغی جزو وظایف ما در این قرارگاه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «روح الله حریزاوی» امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: قرارگاه جهاد تبیین در سازمان تبلیغات اسلامی و دارالقرآن کریم کشور شکل گرفته است و بیش از ۱۰۰ هزار نخبه فرهنگی در کشور به این قرارگاه پیوسته‌اند.

 

قائم مقام رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور افزود: هدف از تشکیل این قرارگاه بررسی ظرفیت‌های جدید در حوزه تبیین‌گری و روایتگری جبهه حق است. علاوه براین توانمندسازی و سازماندهی فعال نیروهای نخبه و فرهنگی در میدان جهاد تبیین است.

 

وی گفت: نوآفرینی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و توجه به ظرفیت‌های جدید مانند ظرفیت بانوان در فعالیت‌های تبلیغی جزو وظایف ما در این قرارگاه است.

 

حجت الاسلام حریزاوی خاطرنشان کرد: ما در جهاد تبیین یک حوزه مهم تحت عنوان استواری اندیشه انقلاب اسلامی داریم و موضوع مهم دیگر پیشرفت به ویژه در حوزه بانوان است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار دارد چراکه در انقلاب اسلامی پیشرفت‌های زیادی در حوزه بانوان داشته‌ایم که باید برای جامعه تبیین شود.

 

وی ادامه داد: آفت شناسی جریان باطل در تقابل با جبهه حق یکی دیگر از موضوعات مورد تاکید و مهم در قالب توانمندسازی این ظرفیت‌هاست و امیدواریم همانطور که دختران سرزمین ما به ویژه بانوان خلاق در حوزه تبیین‌گری در این فضا هم ورود کرده و موفق شوند.

 

 

 

کد خبر 1210278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha