مهدهای قرآنی در مساجد کشور ایجاد می‌شود

حجت الاسلام حریزاوی گفت: همه مساجد کشور امکان ایجاد مهدهای قرآنی را دارند و درصورت معرفی مربی ذیصلاح، سازمان دارالقرآن کریم حمایت‌های لازم را برای ایجاد این مهدها انجام خواهد داد.

حجت الاسلام «روح‌الله حریزاوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهارکرد: تعطیلی دو سال اخیر ناشی از کرونا سبب کاهش فعالیت‌های مهدهای قرآنی، خانه‌ها و موسسه‌های قرآنی شده است.

 

رئیس دارالقران کریم کشور گفت: در ماه رمضان امسال رهبر معظم انقلاب فرمان تاسیس پایگاه‌های قرآنی را در مساجد دادند تا در کنار همه ظرفیت‌هایی مانند موسسه ها و خانه‌های قرآنی که در گذشته ایجاد شده بود، یک ظرفیت جدید با محوریت مساجد شکل بگیرد.

 

وی افزود: از همه کسانی که امکان تاسیس مهد قرآنی را دارند دعوت می کنیم برای دریافت مجوزهای لازم اقدام کنند. تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب نیازمند یک همت جدی است و سازمان دارالقرآن کریم حمایت‌های لازم  را انجام خواهد داد.

 

حجت الاسلام حریزاوی گفت: برنامه ما این است تا مجوزهای لازم در کوتاه ترین زمان ممکن صادر شود و آموزش های موردنیاز نیز به متقاضیان ارائه خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: همه مساجد امکان راه اندازی مهدهای قرآنی را دارند و درصورتی که مربی ذیصلاح معرفی کنند ما نیز حمایت های لازم را برای ایجاد این مهدهای قرآنی خواهیم داشت.

 

 

کد خبر 1210282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha