۱۷ طرح عمرانی و خدماتی در رضوانشهر به بهره برداری رسید

در پنجمین روز از هفته دولت ۱۷ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیارد ریال در شهرستان رضوانشهر با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان افتتاح و بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی، «حسین مصطفی پور» در آیین بهره برداری از این طرح ها بزرگترین ظرفیت این شهرستان را نیروی انسانی آن عنوان کرد که باید این پتانسیل را بدرستی مورد استفاده قرار داد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان به خدماتی که دولت سیزدهم در طی این مدت ارائه داده است اشاره کرد و اظهار داشت: استفاده از ظرفیت مردم در پیشبرد اهداف و برنامه ها در جهت رفع مشکلات و رضایت مندی مردم از افتخارات این دولت بشمار می رود.

 

وی شهرستان رضوانشهر را از معدود شهرستان هایی دانست که مسئولان در کنار هم برای خدمت رسانی به مردم تلاش می کنند و افزود: این همگرایی نعمت بزرگی است و مسئولان باید مشکلات مردم را بدانند و جهادی برای رفع آن اهتمام کنند.

 

«سیدنادر صفوی میر محله» فرماندار رضوانشهر نیز با اشاره به وفاق و همدلی مسئولان برای توسعه و بالندگی این شهرستان اظهار داشت: در این شهرستان ۴۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۱۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی مستقیم برای ۱۳۵ نفر افتتاح و بهره برداری می رسد.

 

پروژه هایی که امروز در شهرستان رضوانشهر افتتاح شد شامل عمران شهری، آسفالت معابر روستایی به طول ۲.۵ کیلومتر، درمانگاه شبانه روزی سلامت پره سر، طرح آبخیزداری به منظور جلوگیری از رسوبات  و سیلاب، بهسازی و آسفالت به طول ۱.۵ کیلومتر، روکش آسفالت راه های روستایی و اصلی به طول ۱۲.۵ کیلومتر و همچنین دیوراه گابیونی و لوله گذاری راه روستایی بود .

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در ادامه سفر خود به رضوانشهر به همراه فرماندار رضوانشهر، ائمه جمعه، اعضای شورای تامین شهرستان با حضور در مزار شهدای گمنام پارک شهر پره سر شرکت کرد و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهداء، با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه یادوخاطره شهدای والامقام را گرامیداشتند.

کد خبر 1210298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha