گذر زمان به نفع اسلام و نیروهای انقلابی است

آیت الله عبادی با بیان اینکه اکنون گذر زمان به نفع اسلام و نیروهای انقلابی است، گفت: غربی‌ها در قالب های مختلف دارند شکست های عظیمی را تحمل می کنند اما این محصول ۴۰ سال مقاومت و ایستادگی ملت ایران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» صبح امروز(۷ شهریور) در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: از ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان کلمه طیبه تعبیر می شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در دوران قبل از انقلاب پیکره ارتش که فرزندان مردم بودند از ایمان برخوردار بود، افزود: نافرمانی ارتش در آن دوران طاغوتی که وابسته به شرق و غرب بود یعنی از همه چیز گذشتن؛ اما فرزندان ملت این کار را کردند که از سابقون آنان هم نیروی هوایی ارتش بود.

 

وی ادامه داد: از ابتکاراتی که امام راحل انجام داد همین بود که نیروهای حوزه علمیه را به همکاری ارتش فرستادند و ملاحظه می کنید که از ساعت بیعت ارتش با امام(ره) به عنوان یک نیروی انقلابی و پای در رکاب با دست و دل باز ۴۸ هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کردند.

 

آیت الله عبادی با تأکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران خار چشم دشمن است، گفت: به حق ارتش جمهوری اسلامی ایران خود را در اسلام و قلب مردم جای داده و علمایی هم که از حوزه به ارتش رفتند این ترکیب مکتبی و ارتش مکتبی را هدفمند کمک کردند و امروز می بینید که در سطح جهان جایگاه ویژه دارند.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه نیروهای ارتش سختی های بزرگی را تحمل کردند، افزود: اما اکنون گذر زمان به نفع اسلام و نیروهای انقلابی است و غربی‌ها خودشان هم توجه کردند که در قالب های مختلف دارند شکست های عظیمی را تحمل می کنند اما محصول ۴۰ سال مقاومت و ایستادگی ملت ایران و نیروهای مسلح است.

 

 

 

 

 

کد خبر 1210339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha