رونق تولید و اشتغال با افتتاح ۶۸ پروژه در تیران و کرون

همزمان با هفته دولت ۶۸ پروژه اقتصادی و خدمات در تیران و کرون با حضور معاون اقتصادی استاندار اصفهان به بهره برداری رسید که رونق تولید و اشتغال دستاورد مهم این پروژه ها است.

خبرگزاری شبستان-اصفهان: هفته دولت یکی از فرصت هایی که دولتمداران پروژه های اجرایی را افتتاح کرده و بری بهره برداری مردم آماده می کنند.

بسیاری از پروژه هایی که با مشارکت بخش خصوصی و فرصتی برای خدمت رسانی و اشتغال و تولید هستند و بخش خصوصی در این شرایط سخت اقتصادی با چنین کارهایی مجاهدت می کنند.

هفته دولت در تیران و کرون نیز با افتتاح پروژه هایی از بخش دولتی و خصوصی همراه بود که فرصت سازی برای خدمت رسانی به مردم را به همراه داشت.

همزمان با هفته دولت 68 پروژه اقتصادی و خدمات با همکاری سرمایه گذاران و اعتبارات دولت در تیران و کرون با حضور معاون اقتصادی استاندار اصفهان به بهره برداری رسید که رونق تولید و اشتغال دستاورد مهم این پروژه ها است.

 

*68پروژه با هزینه ای بالغ بر 980 میلیارد ریال

 

فرماندار تیران و کرون از افتتاح 68 پروژه اقتصادی و سرمایه گذاری در این شهرستان همزمان با هفته دولت خبرداد و گفت: برای اجرای این طرح ها 980 میلیارد ریال هزینه شده است.

علی محمدی کیا افزود: بالغ بر 40 پروژه با مشارکت بخش خصوصی و مابقی با اعتبارات دولتی و در حوزه خدمات رسانی بوده که طی سال های گذشته تاکنون آماده و امسال نهایی و به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: پروژه های سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه کشاورزی، شیلات، دامپروری و دامداری و صنعت بوده که با آورده افراد و تسهیلات بانکی تکمیل شده است.

محمدی کیا، خانه بهداشت، مرکز جمانع سلامت و زمین چمن مصنوعی را از جمله طرح های دولتی مورد بهره برداری در این هفته اعلام کرد.

*افتتاح پروژه ها با حضور معاون اقتصادی استاندار اصفهان

 

آیین افتتاحیه و بهره برداری از پروژه های هفته دولت تیران و کرون با حضور معاون اقتتصادی استاندار اصفهان همراه با تعدادی از مدیران ارشد استانی و همچنین مسئولان شهرستانی انجام شد.

افتتاح گلخانه، خیابان، طرح های روستایی، خانه محرومین و بهره برداری از طرح های ورزشی از جمله این اقدامات بود.

*دیدار با خانواده شهدای کارمند

                                                                                                                                                                         

«حسن فدایی« کارمند شهید که جز شهدای تیران و کرون است به عنوان شهید شاخص امسال در هفته دولت معرفی و دیدار مسئولان به اتفاق معاون استاندار انجام شد.

خاطره گویی خانواده این شهید در دیدار با پدر و مادر شهید حسن فدایی انجام شد.

 

کد خبر 1210373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha