کتاب شعر «آب در نقاب» شاعر ارومیه‌ ای رونمایی شد

کتاب شعر «آب در نقاب» شاعر ارومیه‌ ای، سولماز طلوعی به همت انجمن ادبی قرار رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، کتاب شعر «آب در نقاب» شاعر ارومیه‌ ای، سولماز طلوعی، دیروز عصر، (۶شهریورماه) به همت انجمن ادبی قرار با حضور شاعران، نویسندگان در خانه جوان ارومیه رونمایی شد.

در حاشیه این مراسم، «سولماز طلوعی»، شاعر و نویسنده ارومیه‌ای، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، گفت: فاصله‌گیری زنان از مباحث فرهنگی و هنری به  بهانه اشتغال در خانه همواره این قشر را از پرورش استعدادهای ذاتی و الهی خود دور و دورتر کرده است.

وی افزود: چه بسا بانوانی که سرشار از طلیعه هنر و زیبایی،تمام قریحه خود را به خاک برده‌اند.

طلوعی ادامه داد: درباره جایگاه زن در شعر امروز بسیار خوشبین هستم، حضور مدام و سرشار زنان در جامعه ادبی و فعالیت‌های ادبی مهم و جریان‌ساز در این ساحه را به وضوح مشاهده می‌کنم.

این شاعر ارومیه‌ای گفت: اشعار این کتاب در قالب سپید و آزاد بوده و شامل 63 شعر سپید با مضمون عاشقانه و دلتنگی‌های شاعر در فضای تنهایی خودم است. خودم مطالعه آن را به علاقه‌مندان حوزه ادبیات بانوان، به‌خصوص زنان مستقل و موفق توصیه می‌کنم.

وی این مجموعه با اشاره به فضای احساسی خلق این آثار، گفت: آب در نقاب، محصول یک دوره تشویش شیرین، اندوه باشکوه، زخم پنهان، درد مدام و شور بلاتکلیف که نامش را هذیان می‌گذارم و بس! آب در نقاب را بر من ببخشید.

گفتنی است؛ خوانش و نقد شعر توسط شاعران ارومیه‌ای از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

کد خبر 1210386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha