حمایت کمیته امداد کردستان از ۲۰ هزار دانشجو و دانش‌آموز

طوسی از حمایت این کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان از ۲۰ هزار دانشجو و دانش‌آموز در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، رضا طوسی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان صبح دوشنبه هفتم شهریور ماه در دیدار با رئیس دانشگاه فرهنگیان کردستان اظهار کرد: یکی از سرفصل‌های خدمات این نهاد کمک به تحصیل مددجویان است که به صورت مستمر و تا پایان تحصیل از این نهاد، خدمات تحصیلی می‌گیرند.

 

وی افزود: هم اکنون ۲۰ هزار دانش‌آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد کردستان هستند و کمیته امداد در تمامی مقاطع تحصیلی از این محصلان حمایت می‌کند.

 

طوسی گفت: در کنار خدمات تحصیلی اجرای برنامه‌های آموزشی، ورزشی، سیاحتی، مهارت های زندگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای این افراد اجرا می‌ شود.

 

وی تصریح کرد: همچنین برگزاری دوره‌های شغلی و فنی و کارآفرینی از دیگر برنامه‌های این نهاد برای فرزندان محصل مددجو است و تلاش می‌شود با استعداد سنجی و آموزش‌های لازم، این افراد را به سمت مشاغل فنی و مناسب هدایت کنیم.

 

مدیرکل کمیته امداد کردستان گفت: در زمینه کمک به دانش‌آموزان پشت کنکوری نیز از طریق معرفی به آموزشگاه‌های مرتبط اقدام می‌شود.

 

وی اضافه کرد: سال گذشته ۱۶ نفر و امسال نیز ۷۸ نفر از فرزندان مددجو از طریق دانشگاه فرهنگیان قبول و به این دانشگاه ورود پیدا کرده‌اند.

کد خبر 1210449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha