نمایشگاه گروهی بانوان عکاس ایران زمین در سقز گشایش یافت

نمایشگاه گروهی بانوان عکاس ایران زمین با حمایت حوزه هنری استان کردستان و توسط گروه عکاسان آرتا، در گالری مانا پردیس سینمایی مهر سقز گشایش یافت.

امین مرادی رییس حوزه هنری کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: در این نمایشگاه که سومین نمایشگاه گروهی بانوان عکاس ایران زمین محسوب می‌شود، ۴۹ اثر از ۴۹ بانوی هنرمند عکاس از ۶ تا ۹ شهریور در گالری مانا پردیس سینمایی مهر سقز به نمایش عمومی گذاشته شده و پذیرای بازدید علاقمندان است.

 

امین مرادی افزود: در این نمایشگاه هنرمندانی از نقاط مختلف کشور از جمله همدان، آذربایجان‌غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، گیلان، تهران، کرمانشاه، مازندران، گلستان، ایلام، خوزستان، یزد، مشهد، بوشهر و اصفهان آثاری زیبا با مضامین اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی را به نمایش گذاشته‌اند.

 

به گفته وی در جمع این عکاسان، ۱۴ هنرمند عکاس کردستانی از شهرهای سنندج، سقز، مریوان و دیواندره نیز حضور دارند که بیشترین تعداد شرکت کننده‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

 

رییس حوزه هنری کردستان یادآور شد: هنرمندان ثریا علی پناه، شهین عباسی، رنگین کرمی، شیوا فرجی، افرا نادری، کلثوم هوشمند، پریا سوری، روژین شیخی، سیران فهیم، شهین باخویشی، میدیا محمدیان، زریا محمودیان، شیلان نوری و پیگرد امینی،۱۴ هنرمند کردستانی هستند که در این نمایشگاه در کنار ۳۵ هنرمند دیگر کشور آثار خود را به نمایش گذاشته‌اند.

 

وی اضافه کرد: این نمایشگاه توسط گروه عکاسان آرتا و حوزه هنری کردستان و با همکاری فرمانداری ویژه شهرستان سقز، شهرداری و شورای اسلامی، اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سقز دایر شده و تا ۹ شهریور همه روزه از ساعت ۱۸ الی ۲۱ آماده بازدید علاقه مندان است.

کد خبر 1210467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha