کلانتری ۱۱ شهر حاجی آباد زیرکوه افتتاح شد

همزمان با ششمین روز از هفته دولت کلانتری ۱۱ شهر حاجی آباد با حضور جانشین فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی، فرماندار و امام جمعه شهرستان زیرکوه و جمعی از مسوولان ادارات و نهادها با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، طی مراسمی امروز (7 شهریور) همزمان با ششمین روز از هفته دولت کلانتری شهر حاجی آباد با حضور جانشین  فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی، فرماندار و امام جمعه شهرستان زیرکوه و جمعی از مسوولان ادارات و نهادها با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان افتتاح شد.

 

سرهنگ «حسن شجاعی نسب» جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در این مراسم گفت: افتتاح مرکز کلانتری در شهر حاجی آباد یکی از ضروریاتی است که امروز به بهره برداری می رسد.

 

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: در نیروی انتظامی هیچ شانی بالاتر از خدمت به مردم نداریم و در این مرکز خدمات مختلفی به مردم جهت تامین امنیت و آرامش آنان ارائه شود و این خدمت برای ما بزرگترین افتخار است.

 

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی از محبت مردم مغرور نمی شود، افزود: برای خدمت رسانی بیشتر به مردم تلاش می کنیم و لحظه ای در این زمینه درنگ نخواهیم کرد.

 

سرهنگ شجاعی نسب با اشاره به اینکه امروز باب شهادت در نیروی انتظامی همچنان باز است، گفت: هر روزه با این امید لباس مقدس را بر تن می کنیم تا در جهت تامین امنیت و آرامش مردم با افتخار به خدمت بپردازیم.

 

 

کد خبر 1210473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha