راه اندازی ۶ واحد دانش بنیان با ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار

استاندار البرز گفت: با حضور وزیر ارتباطات و فناوری، ۶ مرکز دانش بنیان با بیش از ۱۸۰ میلیاد تومان تخصیص اعتبار راه اندازی شد که این مهم با هدف رشد و استمرار برنامه های اشتغالزایی دولت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان البرز، « مجتبی عبداللهی» در جریان سفر وزیر ارتباطات و فناوری به منطقه اقتصادی پیام به مناسبت هفته دولت که دوشنبه ۷ شهریور انجام شد گفت: استان البرز مرکز و نقطه حرکت و پویایی فناوری کشور است. 

 

استاندار البرز افزود: رشد و حمایت از مراکز دانش بنیان در استان البرز در سیر مطالعاتی و برنامه ریزی مسئولان قرار گرفته و در این فرآیند جانمایی لازم شده است. 

 

وی با اشاره به اهمیت ایجاد فرصت های اشتغالزایی در قالب شرکت های دانش بنیان بیان کرد: با حضور وزیر ارتباطات و فناوری، ۶ مرکز دانش بنیان با بیش از ۱۸۰ میلیاد تومان تخصیص اعتبار راه اندازی شد که این مهم با هدف رشد و استمرار برنامه های اشتغالزایی دولت است. 

 

وی اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی پیام با تمرکز بر مراکز دانش بنیان به صورت جدی فعالیت های مستمر دارد متناسب با این مهم ۵۰ قطعه زمین برای رشد این منطقه در نظر گرفته شده است.

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: توسعه پارک های فناوری و مراکز دانش بنیان یکی از نیازهای اصلی استان البرز در مسیر تحقق شعار سال تلقی می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1210487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha