مدرسه ۱۸ کلاسه متوسطه تیزهوشان نور در میناب افتتاح شد

همزمان با هفته دولت، مدرسه ۱۸ کلاسه متوسطه تیزهوشان نور با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مسوولان در شهرستان میناب به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « سید فخرالدین هاشمی »، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس  هرمزگان عصر یکشنبه در حاشیه بهره برداری از این فضای آموزشی گفت: مدرسه ۱۸ کلاسه متوسطه دوره اول و دوم تیزهوشان نوربا زیربنای ۲ هزار و ۴۲۵ مترمربع وبا هزینه ای افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال در شهرستان میناب به بهره برداری رسید.

 

وی افزود: ۲۴۰ میلیارد ریال توسط خیر جهت احداث این فضای آموزشی هزینه شده است.

 

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان بیان کرد: تلاش مسوولان در عرصه خدمت رسانی وظیفه دولتمردان بوده و مشارکت خیران بزرگوار در امر گسترش فضاهای آموزشی امری مقدس و قابل تقدیر است.

 

وی با تاکید بر گسترش فرهنگ انفاق در جامعه خاطرنشان کرد: امروز خیران بازوی توانمند نوسازی مدارس در احداث و بهسازی فضاهای آموزشی هستند.

 

هاشمی یادآور شد: میناب با وسعت پنج هزار و ۱۴۲ کیلومترمربع به عنوان دومین شهرستان دراین استان بوده که با بهره برداری از ۲۴ طرح آموزشی در هفته دولت و مهرماه سالجاری بیشترین طرح های فضای آموزشی را به خود اختصاص داده است.

 

وی گفت: اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان، ۱۲۴ طرح فضای آموزشی در قالب ۵۱۵ کلاس درس با زیربنای ۵۶ هزار و ۶۶۰ مترمربع و با هزینه ای افزون بر ۵۹۰ میلیارد تومان در مناطق مختلف استان در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و همزمان با هفته دولت به دانش آموزان این مرزو بوم تقدیم خواهد کرد.

 

 

 

کد خبر 1210521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha