۳۰ هزار واحد مسکن مددجویی در کشور احداث می‌شود

توکلی با بیان اینکه هدفگذاری شده که ۳۰ هزار مسکن مددجویی احداث شود گفت: در این راستا ۲۰ هزار واحد در قالب تفاهم‌نامه با بسیج سازندگی و ۱۰ هزار واحد با همکاری بنیاد مستضعفان در کشور انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محمود توکلی» امروز (دوشنبه 7 شهریور) در آیین افتتاح و واگذاری 400 واحد مسکن مددجویی خوزستان که به صورت نمادین در خرمشهر همزمان با هفته دولت برگزار شد، با اشاره به اینکه این نهاد خدمات مختلفی را به مددجویان ارائه می‌دهد اظهار کرد: اصلی‌ترین و اساسی‌ترین نقش‌ کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان است.

 

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد افزود: کمیته امداد پیونددهنده ظرفیت‌های موجود جامعه است و در یک تعامل فزاینده و هم‌افزایی هدفمند، خدمات مؤثری به نیازمندان ارائه می‌کند.

 

وی یکی از سیاست‌های کمیته امداد را تامین مسکن مددجویان دانست و تصریح کرد: بنا شده در دوره جدید، اگر ظرفیت و امکان ایجاد مسکن مددجویی به خصوص در روستاها در هر استانی وجود داشته باشد، حداکثر پشتیبانی را با همکاری خیرین و دستگاه‌های مختلف خواهیم داشت.

 

توکلی با بیان اینکه هدفگذاری شده که 30 هزار مسکن مددجویی احداث شود اضافه کرد: در این راستا 20 هزار واحد در قالب تفاهم‌نامه با بسیج سازندگی و 10 هزار واحد با همکاری بنیاد مستضعفان در کشور انجام خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی شده که تا پایان سال جاری 20 هزار واحد و سال آینده نیز 10 هزار واحد مسکونی به بهره‌برداری برسد ابراز کرد: امیدواریم بتوانیم تا پایان سال 1402 احداث مسکن مددجویی روستایی که اولویت اول ماست را به سرانجام برسانیم.

 

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد با بیان اینکه با همکاری بنیاد مستضعفان 122 منطقه محروم در کشور شناسایی شده عنوان کرد: بنا شده کمیته امداد، مسکن 10 هزار خانواده را با مشارکت بنیاد مستضعفان، تسهیلات بهسازی بنیاد مسکن، کمک خیرین و دستگاه های اجرایی دیگر  تامین کند.

 

کد خبر 1210529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha