حضور تولیت آستان قدس رضوی در مراسم تشییع آیت‌الله ناصری

تولیت آستان قدس رضوی در مراسم تشییع پیکر مطهر آیت‌الله شیخ محمد علی ناصری که با حضور گستدوه و با شکوه مردم استان اصفهان برگزار شد، حضور یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان حجت‌الاسلام‌ «احمد مروی» در جمع گسترده مردم مؤمن و انقلابی اصفهان حضور یافت و همگام با تشییع‌کنندگان، پیکر پاک آیت‌الله محمدعلی ناصری استاد عالی مقام و برجسته اخلاق حوزه های علمیه اصفهان را به سمت گلستان شهدا این شهر مشایعت کرد.


وی آیت الله ناصری را چهره ای انقلابی و علاقمند به آرمان های انقلاب و رهبری برشمرد و گفت: بدون شک فقدان چنین نیروهایی برای انقلاب سخت است و سال ها زمان می برد تا همچون آیت الله ناصری ها تربیت شوند.

 

پیکر آیت الله ناصری در گلستان شهدا و در جوار شهدای گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس به خاک سپرده شد.


پیش از این تولیت آستان قدس رضوی در پیامی ارتحال آیت الله شیخ محمد ناصری از علمای برجسته اخلاق و اساتید حوزه علمیه اصفهان را تسلیت گفته بود.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتحال غمبار و حزن انگیز فقیه عالی مقام، عارف واصل حضرت آیت الله ناصری دولت آبادی را به محضر مبارک حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی، حوزه علمیه قویم و کهن اصفهان و ریاست معزز آن حضرت آیت الله مظاهری، علمای اعلام، شاگردان و ارادتمندان، مردم با فضیلت اصفهان، بیت مکرم و آقازاده های فاضل و خدوم خصوصا صدیق ارجمندم جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ جعفر ناصری تسلیت عرض می کنم.

در جوار مضجع شریف و نورانی حضرت ثامن الحجج علیه آلاف التحیه والثناء از درگاه ایزدمنان اعتلای مقام و رضوان الهی برای آن عالم زاهد و انقلابی و شکیبایی و پاداش الهی برای بازماندگان محترم مسئلت می نمایم.

کد خبر 1210531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha