۴۰۰ واحد مسکن به مددجویان خوزستانی واگذار شد

شیبه از افتتاح و واگذاری ۴۰۰ واحد مسکن به مددجویان خوزستانی به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: سال گذشته نیز یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی توسط کمیته امداد در خوزستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «جمال شیبه» امروز (دوشنبه 7 شهریور) در آیین افتتاح واگذاری 400 واحد مسکن مددجویی خوزستان که به صورت نمادین در خرمشهر و همزمان با هفته دولت برگزار شد اظهار کرد: در سال گذشته یک هزار و 500 واحد مسکونی توسط کمیته امداد در خوزستان به بهره‌برداری رسید.

 

مدیرکل کمیته امداد خوزستان یکی از سیاست‌ها و اولویت‌های امداد در راستای توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش را تامین مسکن مددجویی دانست و افزود: امسال علاوه بر این 400 واحد مسکونی، بنا شده با مشارکت سپاه پاسداران در قالب تفاهم‌نامه واحدهای دیگری را احداث و به نیازمندان تقدیم کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه بخشی از اعتبارات برای احداث مسکن مددجویی از طریق کمک‌های بلاعوض و مابقی از طریق تسهیلات بنیاد مسکن و مشارکت خیرین و مؤسسات خیریه تامین می‌شود تصریح کرد: با احداث واحدهای مسکونی بخش اعظمی از هزینه خانواده‌های تحت پوشش مرتفع می‌شود.

 

کد خبر 1210532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha