امر به معروف و نهی از منکر باید در تمام شئونات جامعه حاکم باشد

‍ استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه گاهی امر به معروف و نهی از منکر را تنها معطوف به موضوع حجاب و عفاف می دانیم، گفت: این مهم باید در تمام شئونات حاکم بوده و اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمدرضا حسین نژاد» استاندار خراسان شمالی صبح امروز دوشنبه (هفتم شهریورماه) در همایش امر به معروف و نهی از منکر گفت: گاهی امر به معروف و نهی از منکر را تنها معطوف به موضوع حجاب و عفاف می دانیم در حالیکه در تمام شئونات باید این موضوع حاکم بوده و اجرایی شود.

 

وی با بیان اینکه جامعه بی تفاوت خطرناک تر از جامعه مخالف است، افزود: در هیچ یک از امورات خود نباید بی تفاوت باشیم لذا برگزاری کارگاه ها و همایش های امر به معروف و نهی از منکر یک امر ضروری است.

 

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه ممکن است نحوه امر به معروف و نهی از منکر ناآگاهانه ضد این موضوع باشد، افزود: در رسانه های معاند در لباس روحانیت به بهانه های مختلف ضد دین صحبت می کنند لذا باید فرمایشات مقام معظم رهبری در این حوزه را سرلوحه اهداف خود قرار دهیم.


 

حسین نژاد با بیان اینکه باید بستر لازم را برای نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر فراهم کنیم، تصریح کرد: با همدلی اجزای حاکمیت استان و در راس آن نماینده ولی فقیه در استان اقدامات شاخصی انجام شده که متمم این موضوع باید پرورش نیروهایی برای نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر باشد تا این ارزش تبدیل به ضد ارزش نشود.

 

همایش امر به معروف و نهی از منکر با حضور جمعی از مردم و مسئولان در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد برگزار شد.

 

 

کد خبر 1210563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha