افتتاح ۹ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد لنگرود در هفته دولت

رضوی  گفت: ۹ واحد مسکن مددجویان  کمیته امداد  امام‌خمینی (ره) لنگرود همزمان با ششمین روز از هفته دولت با اعتباری بالغ بر  یک میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

« عباس رضوی » در مراسم افتتاح واحدهای مسکونی کمیته امداد که به صورت نمادین در روستای سادات محله کوشالشاد برگزار شد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان خدمات دولت و نظام به مردم است.

رییس کمیته امداد امام خمینی ( ره) لنگرود با بیان اینکه خدمات  کمیته امداد به مددجویان در حوزه مسکن علاوه بر مساعدت مالی از مددجویان، پشتیبانی فنی است و بر اجرای عملیات ساختمانی آنها نظارت می‌کند، تصریح کرد: ۹ واحد مسکونی کمیته امداد همزمان با ششمین روز از هفته دولت با اعتباری بالغ بر  یک میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

رضوی ادامه داد: برای این پروژه که به صورت نمادین در روستای سادات محله برگزار شد بالغ بر ۱۶۰ میلیون تومان هزینه شد که از این‌مقدار ۸۰ میلیون تومان از تسهیلات، ۵۵ میلیون تومان کمک بلاعوض امداد و  ۲۵ میلیون تومان نیز از محل کمک های خیرین و آورده خود مددجو است.


وی با بیان اینکه تسهیلات اشتغال از هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت سال جاری بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۶۵۱میلبون تومان در شهرستان پرداخت شد، افزود: ۴۴۰ فرصت شغلی در شهرستان ایجاد شد که تسهیلات اشتغالی در زمینه های تولیدی، کشاوززی، صنفی و  خدماتی پرداخت می شود.



رضوی یکی از اهداف کمیته امداد را پرداخت تسهیلات اشتغال زدایی برای پنج دهک جامعه و مددجویان دانست.



 

کد خبر 1210589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha