استخر دانش آموزی تحویل موقت شد

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش فاروج گفت: استخر دانش آموزی تحویل موقت شد و در مرحله معرفی تیم کاری و تامین اقلام و تجهیزات مورد نیاز برای شروع فعالیت است.

«محمد صنعتی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارکرد: معرفی تیم کاری مجموعه استخر، تامین انشعاب تلفن، نصب دستگاه کارتخوان، تامین اقلام مصرفی و... برنامه های این روزهای استخر دانش آموزی فاروج است.

 

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش فاروج با اشاره به اینکه در زمان تحویل موقت، نقص کوچکی در طرح بود که پیمانکار همزمان در حال برطرف کردن است، افزود: با توجه به محدودیت های اعتباری در حال رایزنی برای تامین اعتبار مورد نیاز از منابع استانی هستیم.

 

صنعتی، زمان پیش بینی شده برای استفاده دانش آموزان از استخر را تا اواخر مهرماه عنوان کرد.

 

اوایل تابستان سال ۹۱ ساخت دومین استخر شنای فاروج در حالی که استخر نخست هنوز کمتر از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت؛ آغاز شد. در همان زمان ۹۰۰ میلیون ریال اعتبار ملی برای شروع ساخت آن مصوب و پنج میلیارد ریال اعتبار اولیه نیز برای آن منظور شد ولی تکمیل این طرح نهایتاً تا سال ۹۸ به درازا کشید.

 

در سفر تیرماه سال ۹۸ کاروان دولت تدبیر و امید به استان برای چند طرح نیمه تمام شهرستان درخواست اعتبار شد که یکی از این طرح‌ها، استخر دانش آموزی بود که از محل اعتبارات این سفر ۱۲ میلیارد ریال برای تکمیل این طرح اختصاص یافت تا مراحل تکمیل و تجهیز آن برای راه اندازی طرح انجام شود.

 

ساخت استخر دانش آموزی در مساحت هزار و ۴۱۶ مترمربع از محل اعتبارات ارزش افزوده انجام و در بهمن ماه سال ۹۸ افتتاح اما تاکنون به بهره برداری نرسیده است.

 

کد خبر 1210598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha