رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل با حضور در مسجد ملاشکرالله این شهرستان از کانون فرهنگی هجرت بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با هفته دولت، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل با حضور در مسجد ملاشکرالله این شهرستان از کانون فرهنگی هجرت این مسجد بازدید کرد.

 

سعید ضابطی همچنین با حضور در شبستان این مسجد، با نمازگزاران مسجد دیدار چهره به چهره داشت و در جریان مشکلات فرهنگی هنری محله قرار گرفت.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگار شبستان گفت: در هفته دولت و بر اساس توصیه دولت انقلابی و مردمی مبنی بر حضور مسئولان در میان مردم و ارائه گزارش عملکرد دولت به صورت شفاف به مردم و دیدار چهره به چهره با مردم برای استماع نظرات و مسائل و مشکلات منطقه،  سلسله نشست های رئیس و پرسنل این اداره در مساجد شهرستان در هفته دولت در حال برگزاری است.

 

سعید ضابطی افزود: کانون فرهنگی هنری هجرت، یکی از کانون های فرهنگی فعال در شهرستان آران و بیدگل است د که در زمینه کلاس های فرهنگی، اوقات فراغت و قرآنی و برنامه های مناسبتی و کمک های مومنانه فعالیت های چشمگیری دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: مسجد ملاشکرالله، از مساجد محوری و فعال در حوزه های مختلف فرهنگی، مذهبی و اجتماعی شهرستان آران و بیدگل است که در زمان انقلاب اسلامی هم از پایگاه های مهم در مبارزات انقلابی مردم این شهرستان بود.

 

در شهرستان آران و بیدگل بیش از ۷۵ کانون فرهنگی هنری و تبلیغی دارای مجوز از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی فعالیت می کنند./

کد خبر 1210612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha