برخورداری روستائیان از آب شُرب سالم توسط سپاه ثارالله استان کرمان در حال انجام است

سردار نظری با اشاره به پروژه های آّبرسانی سپاه ثارالله استان از آّرسانی به ۴۰۹ روستا خبر داد و افزود: ۶۶۹ روستای دیگر نیز آبرسانی و این اقدام در قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام برای برخورداری مردم از آب شُرب سالم دنبال می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردارمحمدعلی نظری، دوشنبه(7 شهریور) در جلسه شورای اداری استان با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به فعالیت سه هزار و 970 گروه جهادی در استان اشاره و تصریح کرد: از این تعداد 333 گروه در مناطق سیل زده استان خدمت رسانی کرد.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه گروه های جهادی در قالب 37 هزار و 900 نفر در عرصه های کشاورزی، اقتصاد، درمان، آموزشی، علمی، فرهنگی، اجتماعی و ... فعالیت می کنند؛ افزود: 25  شورای جهادی در استان کرمان داریم که پنج نفر منتخب شورای جهادی کشور هستند.

 

 

وی با اشاره به پروژه های آّبرسانی سپاه ثارالله استان از آّرسانی به 409 روستا خبر داد و افزود: 669 روستای دیگر نیز آبرسانی و این اقدام در قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام برای برخورداری مردم از آب شُرب سالم دنبال می شود.

 

 

سردار نظری ادامه داد: در حوزه اشتغال، اقتصاد مقاومتی و مشاغل زودبازده نیز اقداماتی انجام و با کمک مردم صندوق های خرد را تشکیل دادیم و 70 تعاونی با 87 هزار نفر جمعیت تشکیل و در مجموع 9 هزار و 681 شغل ایجاد کردیم.

 

 

وی اظهار کرد: در حوزه عمرانی کمک به احداث سیل بندها، احداث و تعمیر مدارس، احداث و تکمیل منزل محرومین با کمک کمیته امداد و بهزیستی و ... توسط گروه های جهادی و سپاه در استان کرمان انجام شده است و در دوران کرونا کمک های زیادی با دانشگاه علوم پزشکی داشتیم.

 

 

سردار نظری گفت: در حال حاضر دو تیم خدمات پزشکی با حضور متخصص و خدمات عمومی در جنوب استان کرمان ارائه خدمت می دهند.

کد خبر 1210640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha